Delt ICT Services, de Benelux EMC Documentum technologie partner gespecialiseerd in document- en content management oplossingen, heeft een nieuwe dienstencatalogus uitgebracht.
Daarin wordt het volledige aanbod "Service Maintenance & Support" van Delt ICT Services overzichtelijk gepresenteerd. De diensten die Delt ICT Services in deze catalogus aanbiedt, zijn bedoeld voor geïmplementeerde en operationele EMC Documentum software.
Het Service Maintenance & Support aanbod van Delt ICT Services bestaat uit drie standaard ondersteuningsovereenkomsten:
· Basic Remote Support
· Extensive Support
· Premium Support.
Daarnaast is er de mogelijkheid om een op de organisatie toegesneden dienstenpakket samen te stellen. De ondersteuningsovereenkomsten worden, eventueel aangevuld met Service Level Agreements ten aanzien van incidenten (meldingen voor storingen, wijzigingen en dergelijke), vastgelegd in een Custom Made Support overeenkomst.
Hans Zwartjens, directeur van Delt ICT Services: "Om ons aanbod duidelijk te presenteren is onderscheid gemaakt tussen standaard ondersteuningsovereenkomsten met vaste diensten en een ondersteuningsovereenkomst met variabele, naar eigen keuze te bepalen diensten. Dankzij de diensten uit deze ondersteuningsovereenkomsten krijgen organisaties die EMC Documentum-toepassingen gebruiken meer inzicht in de oorzaken of het voorkomen van storingen. "
De afgelopen periode gaf een sterke groei te zien in het aantal ondersteuningsovereenkomsten die bij Delt ICT Services werden afgesloten. "Omdat onze klanten gewend zijn aan een snelle en flexibele reactie op ontwikkelingen binnen ons vakgebied, reageren we ook nu direct met een nog uitgebreidere dienstverlening", verduidelijkt Hans Zwartjens. "Alle tekenen wijzen er namelijk op dat die groei in 2007 zal doorzetten. De vraag naar duidelijke ondersteuningsovereenkomsten en goede rapportage – eventueel op basis van SLA's – neemt sterk toe en Delt ICT Services wil haar vooraanstaande rol blijven benadrukken."