NEC Philips Unified Solutions, leverancier van bedrijfscommunicatieoplossingen, kondigt vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan met Mtel, leverancier van telefonische bereikbaarheidsoplossingen.
De samenwerkingsovereenkomst betreft het Enquête Pakket van Mtel. Het Mtel Enquête Pakket is een instrument waarmee continu het kwaliteits- en serviceniveau van het contact center gemeten kan worden. Door dit pakket te integreren met de oplossingen van NEC Philips, kunnen contact centers op continue basis inzicht krijgen in de klanttevredenheid, zonder tussenkomst van een medewerker; het werkt geheel automatisch.
"Het meten van klanttevredenheid wordt voor onze klanten steeds belangrijker", zegt Wim Pullens, Manager Professional Services NEC Philips Unified Solutions. "Door het Enquête Pakket aan te bieden aan de contact centers die met onze oplossingen werken, bieden wij ze een professionele tool om geheel automatisch en continu inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. De gecombineerde oplossingen van NEC Philips met het Enquête Pakket biedt een groot gebruikersgemak en veel flexibiliteit en dit sluit aan bij de eisen van onze klanten".
"In vergelijking met andere onderzoeksmethoden is het Enquête Pakket zeer kosten effectief en laagdrempelig voor respondenten", zegt Leon Schuurmans, Commercieel Directeur van Mtel. "Een response van 95% is haalbaar doordat bellers na het gesprek met de call center agent direct worden doorverbonden naar de vragenlijst. Antwoorden zijn zeer objectief en real-time beschikbaar. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd en het effect van bijvoorbeeld trainingen worden gemeten".