SAP presenteert de nieuwe versie van zijn SAP All-in-One Solutions specifiek ontwikkeld voor middelgrote ondernemingen. Deze versie is gebaseerd op mySAP ERP 2005 en de CRM-technologie van SAP en biedt de voordelen van een servicegeoriënteerde architectuur.
Deze bedrijven realiseren hierdoor een significante verbetering in gebruikersgemak, creëren een grotere flexibiliteit en verdienen de investering sneller terug. Daarnaast zijn de mogelijkheden op het gebied van rapportages, integratie van CRM-functies en het gebruik van best practices uitgebreid.
De nieuwe versie van SAP All-in-One Solutions is beschikbaar via SAP en zijn netwerk van partners. Voor deze partners zijn nu tools beschikbaar via SAP's PartnerEdge-programma om sneller en eenvoudiger nieuwe oplossingen voor specifieke branches te ontwikkelen. Dit aanbod bestaat onder meer uit upgrade road maps, checklists voor migraties en uitgebreide documentatie en trainingsmogelijkheden. Hiermee kunnen ze ook hun bestaande oplossingen geschikt maken voor de nieuwe versie en klanten helpen bij de adoptie van nieuwe technologie.
"Wij bieden middelgrote bedrijven en onze partners een uitgebreid portfolio van oplossingen en bewezen best practices voor specifieke marktprocessen. Hiermee kunnen ze innovaties makkelijk en snel realiseren als zij daar aan toe zijn", zegt Wilfred van Wel, Manager Marketing & Business Development bij SAP Nederland. "Deze evolutie van ons SAP All-in-One aanbod is een belangrijke stap om de voordelen van enterprise SOA nu ook binnen het bereik te brengen van middelgrote ondernemingen."
Middelgrote organisaties vragen steeds meer om oplossingen die ze in staat stellen snel, gemakkelijk en kosteneffectief veranderingen door te voeren naarmate het bedrijf groeit. SAP speelt hierop in door mySAP ERP 2005 in te zetten als hét platform voor bedrijfsprocessen. Dit biedt schaalbaarheid en integratie met applicaties van derde partijen en bestaande IT-omgevingen. De uitgebreide functionaliteit van SAP All-in-One Solutions stelt deze bedrijven in staat snel nieuwe processen te configureren, ingegeven door nieuwe marktomstandigheden of vragen van klanten. Dit kan ook gelden voor veranderende eisen op het gebied van wetgeving, financieën, klimaat, gezondheid en veiligheid.