GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, heeft per 1 januari 2007 Maaike Oerlemans benoemd tot Marketing Assistent, Europa. Maaike gaat zich onder meer bezighouden met het werven van nieuwe leads, het onderhouden van de Nederlandse website en de organisatie van evenementen. Onlangs heeft Maaike de internationale studie Communication/Advertising & Design Management aan de Hogeschool INHOLLAND Rotterdam met succes afgerond. Tijdens haar studie deed zij ervaring op bij Ericsson Telecommunicatie met een onderzoek naar marketing managers bij mobiele operators en als customer service representative bij T-mobile.
Maaike Oerlemans: "Ik vind het een uitdaging om voor een internationaal bedrijf als GMI te gaan werken, dit ligt helemaal in lijn met mijn studie. Vooral het vooruitzicht om de verschillende aspecten van het marketingvak in te kunnen zetten met als doel leads te genereren voor mijn collega's spreekt mij erg aan in deze functie. Graag wil ik hiermee een positieve bijdrage leveren aan de groei van GMI."
Wiepke van der Wal, marketing directeur, Europa bij GMI: "Wij werven mensen die veelzijdig zijn, en dagen hen uit zich te ontwikkelen. Maaike heeft een opleidingsachtergrond in marketing gecombineerd met werkervaring op het gebied van marktonderzoek. Dit is voor GMI een hele interessante combinatie. Wij willen Maaike de kans geven zich verder te ontwikkelen tot een specialist op marketinggebied. In een groeiende organisatie als GMI verwacht ik voor Maaike een mooie toekomst."