Per 1 januari zullen Tele’Train en Callreview samen gaan en zich gaan toeleggen op het leveren van Performance Management binnen de Callcenter markt. Zo ontstaat er een unieke totaaloplossing, waarin de totale Tele’Train portfolio van trainingen, software oplossingen en consultancy diensten nog beter ondersteund kan worden.
De nieuwe organisatie zal binnen Tele'Train opereren als "Tele'Train Professional Services".
"Een uitstekend en logisch vervolg op de al bestaande samenwerking tussen Tele'Train en Callreview" aldus Jeroen Voswinkel, directeur Callreview, "Tele'Train heeft een sterke positie in de markt op het gebied van trainingen en performance software, hoogwaardig project management en consultancy is daarom een must voor succesvolle implementaties".
André Filippini, Algemeen Directeur Tele'Train;"Tele'Train heeft een sterke groei doorgemaakt de laatste jaren, een gevolg van de uitgekiende portfolio die de klant de mogelijkheid geeft om stap voor stap te groeien naar excellentie in klant contact.
Met de nieuwe collega's van Callreview ben ik ervan overtuigd dat we de expertise in huis halen voor een verdere borging van het resultaat in klantcontact bij onze relaties".
Tele'Train Professional Services zal zich volledig gaan richten op professionele ondersteuning van klantcontactorganisaties op het gebied van Traffic Management (Planning en Roostering), Quality Monitoring Management, Business Intelligence en Project Management. Daarnaast zullen de activiteiten "Managed Insourcing / Outsourcing" en systeemtrainingen verder worden uitgebouwd.
Door de combinatie van expertisevelden ontstaat er een zeer krachtig portfolio waardoor klanten hun totale callcenter besturing aan 1 partij kunnen uitbesteden of op basis van een "partner in business" strategie ondersteund worden in de uitvoering van hun activiteiten.
De directie van Tele'Train Professional Services zal worden gevoerd door Jeroen Voswinkel en Mariëlle Wouters. Zij zullen zorgdragen voor het verdere uitbouw van Tele'Train Professional Services.