GX komt deze week opvallend de Emerce Top 100 binnen met een 5e plaats. Binnen de subcategorie â??Webbureausâ?? eindigt GX bij alle beoordelingen als eerste. De uitslag van het onderzoek bevestigt de leidende positie van GX als leverancier van producten en oplossingen voor het online kanaal.
Het imago-onderzoek is uitgevoerd door TNS NIPO onder lezers van Emerce, Computable, Intermediair en Management Team en beoordeelt honderden e-business bedrijven op basis van kennis, prijs, betrouwbaarheid en kwaliteit van dienstverlening. Overige criteria waarop de bedrijven beoordeeld werden zijn het klantenbestand, de landelijke naamsbekendheid, nominaties voor brancheprijzen en de positie in de markt. De positie van GX als werkgever en zakenpartner en het innovatieniveau speelden eveneens een rol in het onderzoek.
Verder scoort GX in de subcategorie ‘Website Management’ de derde plaats op kennis, de tweede op betrouwbaarheid en de eerste op kwaliteit van dienstverlening.
Naast de vermeldingen voor GX wordt ook een aantal partners van GX vermeld in de lijst, te weten Mirabeau, Fabrique, Info.nl, Lost Boys, Oracle en SAP.
Arnoud Verdwaald, algemeen directeur van GX: “We zijn erg verheugd met deze uitslag. Het huidige succes van GX is de basis voor onze ambities. Wij zijn vastbesloten om onze leidende positie in Nederland verder uit te bouwen. GX heeft een unieke positie met het eigen product GX WebManager, een lange rij klanten van naam, aansprekende partners en een organisatie met professionele en gemotiveerde mensen.”
Links:
http://minutes.emerce.nl/files/1011_lijst2.pdf
http://minutes.emerce.nl/files/1213_sublijst.pdf