Decru breidt zijn dienstenprogramma uit met belangrijke toevoegingen in professionele diensten, technische ondersteuning en het trainingsaanbod. Deze nieuwe services vereenvoudigen beveiligingsinitiatieven doordat Decru-klanten de beschikking krijgen over expertise om data-security te ontwerpen, te implementeren en te beheren door de hele organisatie.
Het beveiligen van opgeslagen data is voor veel organisaties nieuw. Decru® storage security-systemen nemen de beperkingen weg die traditioneel geassocieerd worden met encryptie, zoals prestatievermindering, operationele complexiteit en het gebrek aan support voor heterogene omgevingen. Bij het versleutelen van data door de hele organisatie, is het voor organisaties van belang te denken aan lange-termijn key-management, key-security en disaster recovery. De diensten, ondersteuning en trainingen van Decru bieden organisaties de ervaring en vaardigheden om deze belangrijke overwegingen te maken.
Decru Professional Services
Decru heeft jarenlange ervaring in het inzetten van security-oplossingen voor multinationals. Nu breidt Decru zijn aanbod uit door de integratie van security-assessments en –strategie, discovery en ontwerpen, implementatie en kennisoverdracht. Decru Professional Services biedt een scala aan voordelen waardoor organisaties zich kunnen richten op hun core business terwijl een betrouwbare opslagomgeving gecreëerd wordt. Met ieder contract biedt Decru training en kennisoverdracht om de IT-afdeling te helpen bij het succesvol beheren en doorontwikkelen van de infrastructuur, waarbij deze toegespitst wordt op veranderende compliance- en privacybehoeftes. Kijk voor meer informatie over Decru Professional Services op http://www.decru.com/support/profServices/.
“Meer dan 90% van Decru’s klanten maakt gebruik van Decru Professional Services wanneer zij Decru DataFort® storage security-systemen implementeren”, zegt Henk Jan Spanjaard, van Decru. “Tegenwoordig worden IT-organisaties gevraagd meer te doen met minder, en wij bieden de expertise en mankracht om vlot resultaat te boeken.”
Technische ondersteuning en training
Om zijn internationale klanten te ondersteunen biedt Decru 24×7 technische support wereldwijd. Daar zijn een 2- en 4-uur unit-replacements aan toegevoegd voor bepaalde regio’s. Met DataFort Academy bieden experts een driedaagse trainingsessie ontworpen voor DataFort-beheerders. In november wordt hier een vierdaagse technische cursus aan toegevoegd voor beheerders die een meer intensieve training nodig hebben.