Talisma (www.talisma.com), marktleider op het gebied van CIM-oplossingen (Customer Interaction Management), maakt bekend dat de onderneming in het derde kwartaal 61 nieuwe klanten erbij heeft gekregen. Hiermee komt het totale aantal nieuwe klanten in 2006 op meer dan 200 wereldwijd. Talisma wist ook het momentum vast te houden wat betreft groei (ruim 40%) van het aantal bestellingen op jaarbasis.
Tot de nieuwe klanten behoren onder andere Advance B.V., NTI, Act II Jewelry LLC (Lia Sophia), Centennial Wireless, Datacore, Dura Automotive, ICT Group, Mazda, Mobile 365, Scholastic, See’s Candies, Speakeasy, Sutherland Global Services en de University of Notre Dame.
“Diverse leveranciers beweren dat zij dé oplossing hebben voor alle aspecten van klantenservice, maar veel van hen kunnen dat niet waarmaken”, aldus David Kallman, IT Manager van See’s Candies. “Talisma is een bedrijf dat zijn beloften wel nakomt. Talisma Knowledgebase heeft aangetoond over de noodzakelijke tools te beschikken die niet alleen bijdragen tot het succes van onze klantenservicemedewerkers, maar ons ook kan helpen ons bedrijfsimago te verbeteren.”
In het derde kwartaal continueerde Talisma haar internationale groei door een contract in de wacht te slepen met het Duitse bedrijf Weleda AG, mondiaal leverancier van complementaire medicijnen, gezonde voeding en dranken en cosmeticaproducten. Bovendien lanceerde de onderneming haar tweede internationale website – in het Duits (www.de.talisma.com).
Talisma bleef ook actief betrokken bij het CIM Forum (www.cimforum.org), dat het aantal leden zag toenemen tot meer dan 150 sinds de oprichting van het consortium. Het Forum organiseerde twee ‘best practice’-discussies in de loop van augustus, een over beheer van e-mail en de andere over CIM-analysen.
“Het groeiende aantal interacties via diverse kanalen heeft geleid tot een grotere vraag naar onze producten”, aldus President & CEO Dan Vetras van Talisma. “Onze organisatie zal altijd die extra stap zetten om bedrijven wereldwijd te kunnen voorzien van exceptionele klantenserviceoplossingen. Wij zien uit naar wat het vierde kwartaal ons gaat brengen, want de eerste drie waren fantastisch.”