eGain Communications, wereldwijd een van de grootste spelers op het gebied van multichannel customer service solutions, kondigt, kort na de opening van haar kantoor in Amsterdam, een partnership met HappyCustomers aan.
HappyCustomers en eGain gaan gezamenlijk huidige en toekomstige klanten ondersteunen bij de transformatie van hun traditionele contactcenter naar multichannel interactieve hubs.
De brede focus van HappyCustomers staat garant voor een ‘one stop shop’ benadering. Advies, implementatie, integratie met bestaande systemen en binnen bestaande procedures kunnen, evenals de technische training en de eindgebruikerstraining, door deze partner worden verzorgd.
Erna Froon, Managing Director HappyCustomers: “HappyCustomers staat voor ‘Empowering your customer contacts’. De oplossingen van eGain sluiten daar 100% op aan en dit vormt dan ook de logische basis van ons partnership. Wij investeren graag in dit partnership door onze contactcenter specialisten zich te laten focussen op eGain omdat we ervan overtuigd zijn dat we onze huidige en toekomstige klanten hiermee een perfecte oplossing bieden voor hun multichannel klantenbenadering.”
Tanja Samsom, eGain’s EMEA Alliance Manager: “eGain heeft wereldwijd meer dan 800 tevreden klanten. Samen met HappyCustomers bieden we contactcenters effectieve multichannel klanteninteractie oplossingen, waardoor onze klanten op een uiterst kostenefficiënte manier ‘Customer Excellence’ kunnen combineren met winstgevendheid.
De filosofie van HappyCustomers past volledig binnen de marktbenadering van eGain en wij kijken dan ook uit naar onze samenwerking. “
Het partnership tussen HappyCustomers en eGain zal formeel zijn beslag krijgen tijdens het HappyPrimeurs klanten event op 14 november 2006 in het Theater van het Arsenaal in Naarden.