De komende maanden richt Copaco Nederland zich samen met IBM Software volledig op storage-oplossingen voor het mkb. Vanaf het vierde kwartaal wordt gestart met de kick-off van de 'Tivoli Express campagne'. Niet alleen IBM-partners kunnen profiteren van de campagne. Ook partijen die zich richten op storage, maar nog niet met IBM-software werken, kunnen gebruik maken van dezelfde kansen en voordelen.
Tijdens de IBM Tivoli Express campagne kunnen business partners profiteren van leadgenererende marketingactiviteiten, trainingen met gratis officiële certificaten (geldig voor het SVI-programma van IBM Software), product- en salesinformatie, demonstraties, enzovoort. De campagne bestaat uit drie fases die gericht zijn op verschillende onderwerpen, namelijk storagemanagement, security en systemsmanagement. Details over de mogelijkheden zijn terug te vinden op www.copaco.nl/IBM-Tivoli.
“Bij business partners leeft nog te vaak het idee dat Tivoli duur en complex is. Met Tivoli Express producten worden deze gedachten door IBM nadrukkelijk ontkracht.”, aldus Freek Liebreks, product manager software van Copaco Nederland. “Met de Tivoli Express campagne willen we onze business partners ondersteunen met het opbouwen van kennis en middelen voor de verkoop van dergelijke producten. Op die manier zullen zij zelf ervaren dat de salescycle van Tivoli Express producten kort is en dat de terugverdientijd zeer gunstig is.”