Mamut Software lanceert vandaag Mamut ServiceSuite, een mobiele verkoopondersteunende oplossing speciaal ontwikkeld om effectieve e-commerce en gebuiksvriendelijke klantenservice voor dienstenbedrijven aan te bieden.
“De oplossing is op maat gemaakt voor effectief gebruik van mobiele verkoopondersteuning, e-commerce, booking en planning. Met behulp van Mamut ServiceSuite kunnen kleinere ondernemingen volledig overzicht houden en eersteklas service bieden op het moment dat men bij de klant is,” aldus Dave Kroder, country manager Nederland van Mamut.
Ideaal voor servicebedrijven
Mamut ServiceSuite is speciaal gemaakt voor bedrijven met werknemers die veel van hun werk bij de klant op locatie uitvoeren en die daarmee behoefte hebben aan makkelijk toegankelijke en bijgewerkte informatie. Mamut ServiceSuite bevat ook een professionele e-commerceoplossing welke is ontwikkeld voor het vereenvoudigen en efficiënter maken van de communicatie tussen een groothandel/leverancier en haar klanten.
“Wij vinden het belangrijk om oplossingen aan te bieden die de werkdag vereenvoudigen en die zorgen voor verbeterde klantenservice voor kleine servicebedrijven. Mamut ServiceSuite versterkt Mamuts totale aanbod voor een belangrijke doelgroep. We verwachten dat de oplossing kan bijdragen aan een verbeterd klantenserviceniveau bij vele ondernemingen in zes Europese landen,” zegt Kroder.
Plannings- en e-commerceoplossing
Mamut ServiceSuite bestaat uit twee hoofdelementen: de planningsfunctie en de e-commerceoplossing. Mamut ServiceSuite Planning geeft kleinere ondernemingen de mogelijkheid om afspraken en activiteiten op een eenvoudige en doeltreffende manier te administreren. Mamut ServiceSuite E-commerce vereenvoudigt de communicatie tussen groothandels, leverancier en klanten middels een geïntegreerde extranet/e-commerceoplossing. De oplossing bevat functionaliteit voor e-commerce, inkooporders en klanten/leverancierbeheer.
“Vele kleinere bedrijven misten een gebruiksvriendelijke en effectieve oplossing die het voor medewerkers mogelijk maakt om afspraken direct te lezen op hun mobiele telefoon, PDA of laptop. Dit is één van meerdere centrale werkprocessen die we beschikbaar maken met Mamut ServiceSuite,” zegt Kroder.
Beschikbaar in zes markten
Mamut ServiceSuite is vandaag de dag beschikbaar in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Groot-Brittannië, Ierland en Nederland. De oplossing wordt zowel als geïntegreerd onderdeel van Mamuts bestaande productportefeuille als stand-alone oplossing geleverd.
Lees verder over Mamut ServiceSuite op www.mamut.nl/servicesuite.