Marqit heeft per 1 september Caroline Spek als marketing manager aangesteld. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten en zal zij verder gaan met het internationaal uitbouwen van de vijf verschillende labels van Marqit.
Caroline Spek komt van het software bedrijf GPXS (software voor BlackBerry’s) waar zij enige tijd de functie van emea marketing manager heeft bekleed. In deze rol was zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van marketingactiviteiten. Brede conceptuele marketingervaring heeft Spek opgedaan bij een startend bedrijf voor nieuwe media dat zich richtte op het bij elkaar brengen van vraag en aanbod van diensten. Omdat Marqit zich ook richt op het online selecteren van de optimale aanbieder in bepaalde sectoren sluit deze ervaring goed aan.
“Het is goed te zien dat Marqit enthousiast door de markt wordt ontvangen. In de komende tijd zullen we onze vijf labels Tooling, Mobility, Sourcing, Security en Storage breder in de markt gaan neerzetten. Marqit gaat zich de komende jaren zowel nationaal als internationaal sterk ontwikkelen en wil uitgroeien tot dé marktplaats voor ICT”, aldus Caroline Spek.