Mindjet Corporation, leverancier van software voor het visualiseren, beheren en delen van informatie, stelt Lisa Arthur aan als Chief Marketing Officer. Ze is verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten wereldwijd en rapporteert direct aan Scott Raskin, CEO van Mindjet.
Arthur heeft meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Ze was hiervoor werkzaam in een vergelijkbare functie bij het Amerikaanse Akamai Technologies, een wereldwijde aanbieder van online content en online business processen. Eerder was zij verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing van diverse productgroepen bij Oracle, waaronder Support, Consulting, Education Services en Oracle’s snelst groeiende business Oracle On Demand. Daarvoor was Arthur Vice President van de wereldwijde CRM Product Marketing-divisie bij Oracle, waarmee ze verantwoordelijk was voor Oracle’s eerste stappen in de CRM-markt en de start van Oracle’s online verkoopinitiatief oracle.sales.com.
“Lisa heeft een indrukwekkende carrière en we zijn dan ook trots haar bij Mindjet te mogen verwelkomen. Met een combinatie van strategisch denken, creativiteit en een lijst van bewezen diensten vormt ze een zeer sterke aanvulling op ons management team. Ze zal ons op velerlei manieren kunnen ondersteunen in Mindjet’s strategie individuen en groepen te helpen hun ideeën en informatie te visualiseren”, zegt Scott Raskin, CEO van Mindjet.
“Er gebeurt op het moment heel veel bij Mindjet. Er liggen veel kansen op het gebied van merkbekendheid, uitbreiding van de productlijn en het bereiken van nieuwe gebruikers. Ik wil dan ook graag mijn ervaring inzetten om de groei te stimuleren en mijn bijdrage te kunnen leveren aan het succes”, aldus Lisa Arthur.