Human Inference, marktleider op het gebied van datakwaliteitssoftware, heeft Hans Dill aangesteld als Manager International Marketing & Communications. In deze functie zal Dill zich met name richten op de uitbreiding en verdere professionalisering van de internationale marketingactiviteiten.
Dill heeft meer dan tien jaar internationale ervaring in de softwarebranche. Hij heeft diverse sales- en marketingposities bekleed bij onder andere BMC Software, Remedy, Peregrine en Quartess.
“Human Inference is in de Benelux en Duitsland onbetwist marktleider. Ik zie het als een uitdaging om mijn bijdrage te leveren aan het behalen van het ‘overall’ marktleiderschap in Europa. Mijn keuze voor Human Inference is in de eerste plaats bepaald door de professionele uitdaging die er ligt. Daarnaast sprak ook de bedrijfscultuur mij erg aan. De wil om te winnen wordt hier gecombineerd met respect voor het individu en elkaar.”
CEO Hugo Verwijs over de aanstelling van Dill: “Human Inference zit in een fase van snelle en internationale groei. Hans brengt precies de ervaring die we op dit moment nodig hebben. Ik ben blij dat hij ons is komen versterken.”