Pivotal Corporation, leverancier van Customer Relationship Management (CRM) oplossingen en onderdeel van CDC Software, introduceert de nieuwste versie van het Pivotal CRM platform. Pivotal CRM 5.9 maakt het eindgebruikers gemakkelijker te navigeren naar de benodigde informatie. Het nieuwe platform levert verbeterde flexibiliteit om Pivotal CRM op maat te maken. Pivotal CRM 5.9 omvat bovendien Pivotal Handheld, een mobiele applicatie voor de BlackBerry. Tevens is de nieuwe versie voorzien van Pivotal Call Scripting voor het automatiseren van klantcontacten en om belangrijke klantgeoriënteerde aanpassingen te doen.
Pivotal CRM is een complete front-office oplossing ontwikkeld voor bedrijven met complexe business processen. Zij kunnen marktdifferentiaties op basis van praktijkvoorbeelden aan het CRM-platform toevoegen. Met Pivotal Handheld komt de nieuwe versie tegemoet aan de informatiebehoefte van mobiele sales professionals. Het stelt vertegenwoordigers in staat belangrijke CRM-gegevens mobiel te benaderen en te updaten met behulp van BlackBerry-apparatuur. Zo worden verkoopcycli geoptimaliseerd en komen verkopers beter voorbereid aan bij klanten.
Beschikbaarheid
Alle huidige Pivotal-klanten beschikken per direct over de voordelen van de productiviteitsverbeteringen van het nieuwe Pivotal CRM 5.9 omdat updates op Pivotal’s flexibele platform eenvoudig te realiseren zijn. De nieuwe eigenschappen van Pivotal CRM 5.9 zijn direct toepasbaar op Pivotal’s verticale CRM-applicaties voor verschillende branches.