Fabrice Polak is in dienst getreden als Market Research Sales Manager Noord Europa bij SPSS, leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics. Polak gaat zich in deze functie met name richten op Dimensions: de geavanceerde marktonderzoek- en datacollectietechnologie van SPSS. Dimensions is het SPSS MR-technologieplatform welke een geïntegreerde suite van softwareproducten voor alle aspecten van het marktonderzoekproces omvat.
Fabrice Polak heeft meer dan vijftien jaar ervaring in marketing, marktonderzoek en accountmanagement en was voorheen onder andere werkzaam bij Ahold, ACNielsen en MillwardBrown.
Daarnaast is Falk Rehkopf aangesteld als Research Account Manager EMEA bij SPSS. In deze functie is Rehkopf verantwoordelijk voor het beheer van de online onderzoeksdiensten van SPSS. Rehkopf analyseert de behoefte van klanten naar onderzoek en zorgt met zijn expertise op het gebied van online onderzoek voor de juiste oplossing.
Voordat Falk Rehkopf in dienst trad bij SPSS was hij werkzaam als wetgevend assistent van een lid van het Duitse kabinet. Ook heeft hij als Senior Research vennoot bij Forrester Research gewerkt.