RightNow Technologies, Inc. (Nasdaq: RNOW) leverancier van Customer Experience Management-oplossingen, heeft zijn team uitgebreid met vier nieuwe Nederlandse managers. De uitbreiding onderstreept de focus van RightNow op de Nederlandse markt en zorgt voor extra aandacht voor bestaande klanten. De uitbreiding is een gevolg van de ambitieuze groeidoelstellingen die RightNow heeft gesteld.
Marc IJssennagger is aangesteld als Senior Accountmanager en wordt verantwoordelijk voor de verkoop van RightNow-oplossingen en het accountbeheer van klanten in de utilities-, high-tech manufacturing- en retailsector. Eerder was hij werkzaam als senior accountmanager bij de softwareontwikkelaars Mediasurface en QAS. Renate Groen is aangesteld als Sales Engineer en werkte eerder bij Network Associates als Pre-Sales Engineer.
Verder is Annemieke Groeneveld aangesteld als International Marketing Programs Manager voor Northern Europe. In haar nieuwe functie is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van marketingprogramma's in Groot-Brittannië, de Benelux, Scandinavië en overige Noord-Europese landen. Eerder werkte Annemieke als directeur Marketing bij DTS Europe. Daarvoor bekleedde zij verschillende internationale marketingfuncties bij onder andere Cisco Systems en Liberate Technologies.
Erik Göetjes, die eerder al werd aangesteld als Country Manager voor de Benelux, is blij met de versterking van het team: "Steeds meer organisaties zien in dat de manier waarop klanten het contact met hen ervaren, bepalend is voor hun succes om klanten te winnen en te behouden. Onze oplossingen stellen de klantervaring centraal en zorgen voor de juiste informatie op het juiste moment. Dit in tegenstelling tot traditionele CRM-applicaties, die in de praktijk vooral in de backoffice worden gebruikt. Klantenservice wordt steeds meer een factor om je te onderscheiden van de concurrentie. Met Marc, Renate en Annemieke beschikken we nu over een gedreven team om nog beter in te spelen op deze behoefte, samen met onze partners Arragon en KPN."
RightNow levert on-demand Customer Experience Management-oplossingen aan bedrijven die streven naar optimale dienstverlening aan hun klanten. Op basis van krachtige technologie, een breed dienstenaanbod en de belofte om te blijven investeren in het klantsucces, profiteren deze bedrijven vanaf dag één maximaal van de RightNow-oplossingen.