Check Point Software Technologies (Nasdaq: CHKP), marktleider op het gebied van internetbeveiliging, heeft per 1 juli 2006 twee nieuwe medewerkers aangesteld.
Marnix Kraaij (32) bekleedt vanaf 1 juli 2006 de functie van Strategic Account Manager Nederland. Hij is in deze functie verantwoordelijk voor de grote eindgebruikers in Nederland ter ondersteuning van het Check Point indirecte Business Model. Marnix heeft ervaring in de IT branche opgedaan bij CAM Automatisering als Account Manager en bij IBM Nederland als Sales Specialist. Bij zijn laatste werkgever, Dimension Data Nederland was Marnix als Senior Account Manager verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten in de publieke en financiële sector.
Kris Schelkens (39) neemt vanaf 1 juli 2006 de functie van Channel Manager Belux bij Check Point op zich. Hij is verantwoordelijk voor de distributeurs en resellers in België en Luxemburg. Kris Schelkens kan bogen op meer dan 15 jaar ervaring. Hij werkte ondermeer voor Computer 2000 als Reseller Account Manager, DV8 computer solutions als end-user Account Manager en bij Cisco Systems als Channel Account Manager verantwoordelijk voor het mid-market segment. Tot voor kort was Kris werkzaam bij INS Europe waar hij als Business Development Manager verantwoordelijk was voor de relaties met de verschillende leveranciers.
Arthur van Uden, Country Manager Benelux bij Check Point, verwelkomt Kris Schelkens & Marnix Kraaij. “Het sales- en channelteam van Check Point ondergaat een groei. Met de komst van Kris zal de relatie met onze partners in BeLux alleen maar verbeteren. Marnix zal onze relatie met grote eindgebruikers in Nederland optimaliseren en voor hen een vast aanspreekpunt zijn. Hij zal hierin ondersteuning bieden naar ons indirecte verkoopkanaal. De jarenlange ervaringen van beide heren brengt ons een schat aan ervaring in de markt en de kennis van het security kanaal zal ons zeker helpen verder te groeien in de Benelux.”