BT kondigt vandaag aan dat het Richard Brandhorst (41) heeft benoemd tot Head of Country Marketing Benelux. Hij zal binnen de BT-organisatie verder werken aan de ambitieuze doelstellingen van BT. Brandhorst gaat leiding geven aan een team van marketingprofessionals in België en Nederland.
"Het wordt de taak van het marketingteam om de positie van BT in de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt te versterken", aldus Michel De Coster, Country Manager Benelux van BT. "BT is een toonaangevend telecombedrijf dat zich met succes heeft getransformeerd tot networked IT-bedrijf. Met onze strategie rondom 21 CN, ofwel het 21st century network waarin mobiliteit en convergentie een belangrijke rol spelen, laat BT zien welke vernieuwende richting we zijn ingeslagen. Richard gaat deze basis in onze drie landen verder uitbouwen en ervoor zorgen de klant altijd centraal blijft staan in de koers die we uitstippelen."
Richard Brandhorst was voorheen werkzaam in de telecomsector bij UPC Broadband, laatstelijk in de functie van Director of Online Development & Marketing. Daarvoor bekleedde hij diverse marketingfuncties bij een mobiele serviceprovider en bij British Airways. Hij is per 1 mei 2006 in dienst bij BT.