SSA Global (NASDAQ: SSAG), een toonaangevende, wereldwijd opererende leverancier van bedrijfsoplossingen- en services, heeft vandaag bekendgemaakt dat SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 nu algemeen beschikbaar zijn. Dit betreft een aanzienlijke verbetering van SSA CRM, SSA Global's suite van CRM-oplossingen, ontwikkeld op basis van technologie van Epiphanyâ.
Deze tactische en strategische oplossing stelt ondernemingen in staat de huidige en toekomstige IT-technologie op het gebied van sales, service en marketing te verbeteren. Zo biedt de oplossing één centrale database van klanten en producten, waardoor alle medewerkers in de onderneming 360 graden inzicht hebben in de relatie met elke klant en de offerte-, verkoop- en serviceprocessen gestroomlijnd worden. SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 zijn geïntegreerd met SSA ERPLNÔ, één van SSA Global's belangrijkste enterprise resource planning (ERP) oplossingen.
“SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 zijn specifiek ontwikkeld vanuit de behoefte van onze klanten om de modernste technologie toe te passen voor het meten, voorspellen en vergroten van de resultaten van verkopen en services,” zegt Cory A. Eaves, chief technology officer bij SSA Global. “SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 maken gebruik van SSA Open Architecture, de servicegeoriënteerde architectuur van SSA Global die integratie mogelijk maakt met bestaande en toekomstige systemen.”
SSA CRM, powered by Epiphany, waarvan o.a. SSA Sales, SSA Service en SSA Marketing deel uitmaken, is één van de weinige oplossingen waarmee toonaangevende bedrijven wereldwijd in staat zijn hun klantenrelaties te maximaliseren. Dankzij SSA CRM, powered by Epiphany, kunnen ondernemingen de omzet per gebruiker vergroten, hun klanten beter vasthouden, de cross-sell effectiviteit verhogen, betere klantenservices verlenen en de klanteninteracties in de verschillende kanalen effectiever beheren. In april 2006 lanceerde SSA Global reeds SSA Marketing 7.0, een hoogstaande marketingoplossing voor het optimaliseren van interacties met klanten via verschillende inbound en outbound kanalen.