Ronald van der Kraan (35) is in dienst getreden als Account Manager bij Newtel Essence. Van der Kraan zal zich in deze functie bezighouden met het verder ontwikkelen en uitbouwen van het netwerk binnen het overheidssegment.
Bij de overheid zijn volop bewegingen gaande om een omslag te maken naar een meer klant- en vraaggestuurde dienstverlening. Van der Kraan: “Newtel Essence speelt een vooraanstaande rol in het verbeteren van bereikbaarheid en dienstverlening aan klanten. Deze expertise en de pragmatische werkwijze van Newtel Essence in combinatie met mijn achtergrond moeten het mogelijk maken om van Newtel Essence een betrouwbare partner te maken voor de landelijke en locale overheid.”
Van der Kraan: “Je ziet dat steeds meer overheden op zoek zijn naar oplossingen die een betere dienstverlening richting de burger mogelijk maken en zij kijken daarbij naar de toegevoegde waarde van de aangeboden oplossing. Wil je je als aanbieder onderscheiden, dan moet je niet vanuit de techniek redeneren maar vanuit de mensen en de processen van een organisatie. Ik vind dat Newtel Essence zich weet te onderscheiden door nuchterheid en goede toepasbaarheid van de geboden oplossingen. Voor mij was de keuze voor dit bedrijf daardoor snel gemaakt.”
Van der Kraan heeft hiervoor als sales manager gewerkt bij SITEL Netherlands en hij was daarvoor drie jaar werkzaam als Business Development manager bij Call-IT International BV.