StreamServe, marktleider in Enterprise Document Presentment (EDP) roept een internationale Customer Council in het leven, bestaande uit vooraanstaande, internationale klanten die een strategische keuze gemaakt hebben voor de software van StreamServe. Deze Customer Council geeft StreamServe beter inzicht in de klantbehoeften, geeft feedback op nieuwe ontwikkelingen en zal mede richting geven aan de ontwikkeling van StreamServe Enterprise Document Presentment. Vanuit Nederland zijn Agis Zorgverzekeringen, REAAL Verzekeringen en ING vertegenwoordigd.
De adviesraad bestaat uit 15 internationale ondernemingen die beschikken over een diversiteit aan kennis en expertise binnen verschillende branches en uiteenlopende oplossingsgebieden. Leden zijn ABB, Agis, BMW, BNP Paribas Factor, DFDS Transport, E.ON IS, ING, Lindorff, Nesa, Swedish Postal Service, REAAL Verzekeringen, TDC, Tech Data en Uni2.
Leden van de Customer Council informeren StreamServe tweemaal per jaar tijdens een internationale bijeenkomst over veranderende behoeften, zowel binnen de branche als binnen hun eigen organisatie. Daarnaast geven de leden feedback op de ontwikkelingsplannen van StreamServe. Zij staan in contact met het topmanagement, waaronder Chris Stone (President en CEO), Petter Eriksson (VP R&D), Dennis Ladd (CTO) en John Rueter (VP Global Marketing), en kunnen direct met hen ideeën uitwisselen en feedback geven op diverse EDP-vraagstukken binnen hun branche. De eerste bijeenkomst heeft inmiddels plaats gevonden.
"De klant staat bij ons centraal en de oprichting van deze Customer Council is dan ook een logisch voortvloeisel uit deze filosofie", zegt Chris Stone, president en CEO van StreamServe. “Door samen te werken met de leden van deze Customer Council komen we tot betere nieuwe oplossingen. Zo helpen wij klanten succesvoller te zijn en versterken wij daarnaast onze eigen concurrentiepositie."
StreamServe zorgt voor gepersonaliseerde documenten als brieven, facturen, polissen en elektronische berichten en stelt deze via alle mogelijke distributiekanalen beschikbaar, zonder bedrijfsinformatiesystemen aan te hoeven passen. Hierdoor zijn bedrijven in staat kosten te besparen en de klanttevredenheid sterk te verhogen.