Dexton Business Solutions, leverancier van Customer Relationship Management software en Human Inference, leverancier van datakwaliteitssoftware, hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. Door de integratie van de Human Inference software in DextonCRM kan Dexton haar klanten een CRM-oplossing bieden met een ingebouwde datakwaliteitsfunctionaliteit.
Door datakwaliteitsfunctionaliteit in de CRM-software te integreren, krijgen organisaties de beschikking over eenduidige data van hoge kwaliteit. Sales- en ondersteunende afdelingen krijgen hiermee eenvoudig toegang tot de juiste, up-to-date gegevens over klanten, prospects en andere relaties. Hierdoor worden onder meer de extra, indirecte kosten die voortvloeien uit het gebruik van data van slechte kwaliteit teruggebracht, wordt de productiviteit van de salesforce verhoogd en krijgen bedrijven betere stuurinformatie.
Naast de integratie van een datakwaliteitsfunctionaliteit in DextonCRM richt de samenwerking zich op dienstverlening rond datakwaliteit. Dexton kan haar klanten nu onder meer audits, scans en assessments op het gebied van datakwaliteit aanbieden.
Jos Halkus, CEO van Dexton, is verheugd over de samenwerking:”Voor onze klanten is het enorm belangrijk dat zij 24/7 over juiste, up-to-date informatie kunnen beschikken. Zij kunnen daardoor effectiever met opportunities omgaan, hun verkoopcycli verkorten, beter gefundeerde beslissingen nemen en uiteindelijk meer omzet genereren.”
Hugo Verwijs, CEO van Human Inference, ziet de samenwerking als een logische stap. “CRM-oplossingen kunnen niet meer zonder een datakwaliteitsfunctionaliteit. Door onze software ook te integreren met de bewezen oplossing van Dexton krijgen klanten de beschikking over een hoogwaardig product waarmee ze hun relaties nog beter kunnen beheren.”
DextonCRM met geïntegreerde datakwaliteitsfunctionaliteit is vanaf 18 mei verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie op www.dexton.nl.