McAfee, Inc. (NYSE: MFE), marktleider op het gebied van Intrusion Prevention en Security Risk Management, maakt vandaag bekend dat de site van McAfee(C) in het “Ten Best Web Support Sites of 2006” rapport van de ASP (Association of Support Professionals) wordt genoemd als een van de beste websites voor technische klantenondersteuning. Dit “Ten Best Web Support Sites” rapport is een gezaghebbend jaarlijks overzicht van de beste prestaties in online service en support.
De keuze voor McAfee als een van de best presterende ondernemingen op het gebied van online support is tot stand gekomen op basis van beoordeling op 25 verschillende criteria door een jury van deskundigen op het gebied van ontwerp en implementatie van support sites. Gekeken wordt onder andere naar algehele bruikbaarheid, opzet en ontwerp, navigatiegemak, informatievoorziening, zoekmogelijkheden, interactieve functies, persoonlijke benadering en de belangrijkste uitdagingen ten aanzien van ontwikkeling van de site. De resultaten van het rapport, samen met profielen van de als beste beoordeelde bedrijven, worden ook opgenomen in een later dit jaar, in juni, te verschijnen boek met de titel "The Ten Best Web Support Sites of 2006".
"McAfee heeft goed geluisterd naar de klant," zegt Jeffrey Tarter, executive director van ASP. "Het bedrijf is erin geslaagd nieuwe mogelijkheden en innovatieve functionaliteit in te bouwen die zorgen voor een hoog niveau van effectiviteit op basis van selfservice. Internet begint meer en meer het primaire kanaal te worden voor klantenondersteuning en McAfee heeft blijkbaar uitstekend begrepen dat het daarbij in eerste instantie aankomt op snelheid, gebruiksgemak en intuïtiviteit bij het maken van keuzen."
"McAfee investeert voortdurend in nieuwe methoden om de internationaal toonaangevende positie in service en support te consolideren en uit te bouwen," aldus Michael Callahan, vice president technical support business development bij McAfee. "Waar het daarbij in de eerste plaats om gaat, is dat de klant snel, eenvoudig en efficiënt een bruikbare oplossing vindt voor het probleem waar hij mee te maken heeft. Dat wij nu in dit rapport worden genoemd, is een waardevolle erkenning voor de moeite die wij doen om tegemoet te komen aan de behoeften van de klant."
hallo,
misschien is het wel de beste site, maar de bereikbaarheid laat wel erg veel te wensen over. Dan hebben we het nog niet over de reactietijd op aangemelde problemen. Volgens mij mogen ze daar een extra cohort medewerkers aannemen.