IP-leverancier Mitel benoemt John de Breij tot Product Manager Contact Center en Messaging EMEA (Europa, het Midden-Oosten en Afrika).
John de Breij wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de uitbreiding van het contact center en messaging-portfolio van Mitel. Verder moet hij ervoor zorgen dat Mitel’s contact center-oplossingen in lijn zijn met de behoeften in de markt. Daarnaast wordt hij verantwoordelijk voor de integratie met de Microsoft Live Server en de mobiliteitsoplossingen van Mitel.
John is sinds twee jaar in dienst bij Mitel als Pre Sales Consultant. Hij was in deze functie verantwoordelijk voor het ondersteunen van partners bij verkooptrajecten waar de nadruk ligt op applicaties. Daarvoor werkte de Breij als Sales Consultant bij branchegenoot Avaya. Eerder werkte hij voor Rockwell EC als Business Support Consultant en als Product Support Specialist voor ondermeer Avaya- en Siemensproducten bij Lacis, het huidige CSS Telecom. De Breij heeft Telematica gestudeerd aan de HTS
John de Breij over zijn benoeming: “Na bijna twee jaar bij Mitel, is het voor mij een nieuwe uitdaging om nu Mitel-applicaties te kunnen doorontwikkelen. Het doel van Mitel is innovatieve applicaties te blijven ontwikkelen die bedrijfsprocessen en dienstverlening aan klanten verbeteren.”