BMC Software, Inc. (NYSE: BMC) gaat haar partnerschap met Mansystems, een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor servicemanagement, trainingen en consultancydiensten in Nederland en België, uitbreiden. Als onderdeel van de nieuwe overeenkomst gaat Mansystems BMC Remedy Service Management oplossingen en de BMC® Atrium Configuration Management Database (CMDB) op de markt brengen en ondersteunen. Deze oplossingen stroomlijnen de processen rondom de IT-servicedesk van de klanten, het opsporen en beheren van hun IT-systemen, veranderingsmanagement en hun service level agreements (sla’s). Bovendien stellen de oplossingen klanten in staat om hun zakelijke diensten te koppelen aan de IT-infrastructuur en de impact van technologische veranderingen te managen.
“Mansystems heeft meer dan 15 jaar ervaring in de markt van servicebeheer, onder meer door het ontwikkelen van onze eigen ExpertDesk Service Management oplossing, gebaseerd op het BMC® Remedy® Action Request System®. Daardoor beschouwen onze klanten Mansystems als een vertrouwde partner voor servicebeheer bij het werken aan IT-uitdagingen,” zegt Tanja van der Krabben, marketing manager bij Mansystems Nederland B.V. “We zijn buitengewoon verheugd over deze uitbreiding van onze langdurige samenwerking met BMC Software. Het stelt Mansystems in staat een uitgebreide dienstverlening aan onze klanten te leveren, zowel op operationeel niveau als op basis van consultancy op het terrein van servicebeheer.”
Maria Pere-Perez, channel manager Benelux bij BMC Software voegt daar aan toe: “Deze aankondiging is een goede mogelijkheid voor organisaties in de Benelux om de voordelen van de oplossingen van BMC Remedy Services Management optimaal te benutten. Samen helpen we onze klanten het niveau van hun dienstverlening te garanderen en eventuele problemen met IT-systemen of zakelijke diensten te ontdekken, te begrijpen, te modelleren, te volgen en op te lossen. Met dit alles kunnen we zo snel mogelijk aan de vereisten van Business Service Management (BSM) voldoen.”
Mansystems trad in 1992 toe tot het partnernetwerk van Remedy en groeide na de overname van Remedy door BMC Software uit tot een van de Premier partners van BMC Software op de Nederlandse en Belgische markt. Mansystems biedt nu oplossingen voor servicebeheer aan voor zowel grote als middelgrote ondernemingen.