TietoEnator Consulting heeft een aantal nieuwe diensten toegevoegd aan het Flexibel Beheermodel. In dit model voor applicatieontwikkeling en -beheer selecteert een opdrachtgever uit een keuzemenu precies de diensten, die passen bij zijn doelstellingen. Het keuzemenu bevat nu ook de zogenaamde 'Quick Services', diensten waarmee een opdrachtgever razendsnel een volledige outbound campagne kan opstarten en bijsturen. Hierdoor wint de opdrachtgever tijd en is hij zeer flexibel in de mogelijkheden om de campagnes aan te passen. De Quick Services van TietoEnator worden nu al ingezet voor zo'n 150 campagnes per maand.
Onder Quick Services zijn diensten gedefinieerd voor (multichannel) applicatiebeheer en operationeel campagnemanagement. Enkele voorbeelden: het inladen van belbestanden, advies over scripting en het bepalen of aanpassen van het juiste producten- en dienstenaanbod in een outbound campagne. Onder Quick Services valt ook het uitvoeren van quality audits, waarin bijvoorbeeld op basis van business logic wordt gekeken of een cross- en upsell aanbod in de praktijk succesvol zal zijn.
Voor deze diensten is de specialistische kennis nodig, die bij TietoEnator aanwezig is. De term 'quick' verwijst naar de responsetijden die worden afgesproken met de opdrachtgever.
Michiel Dietvorst, Manager Services van TietoEnator Consulting: "Via ons lukt het bedrijven om à la minute een volledige campagne op te zetten en aan te passen in de systemen, zonder enige concessie aan de kwaliteit. Een voorbeeld: het laden van een belbestand kost bij ons een uur, terwijl er via de geëigende bedrijfsprocessen een langere wachttijd is. Onze Quick Services zijn dan ook met name interessant voor bedrijven die veel campagnes draaien, onder grote tijdsdruk."
Deze bedrijven weten TietoEnator te vinden. Inmiddels voert het bedrijf maandelijks al enkele honderden Quick Services opdrachten uit; dit aantal groeit sterk.