Cisco-klanten hebben Netlink/AXIANS gewaardeerd met het Customer Satisfaction Excellence-predikaat. Dit is de hoogste status die een partner in het Cisco Channel Partner Program kan bereiken.
De Channel Customer Satisfaction Excellence benoeming is gebaseerd op de resultaten uit een onderzoek naar de klanttevredenheid. Klanten van Cisco worden regelmatig gevraagd in de online Cisco Partner Access tool hun mening te geven over de partners. Eens per kwartaal erkent Cisco vervolgens zijn Certified Partners die de hoogste klantwaardering hebben in een bepaalde geografische regio. Met deze erkenning krijgt Netlink/AXIANS een speciale waardering in de Cisco Partner Locator. Klanten, partners en medewerkers van Cisco kunnen dan zien dat Netlink/AXIANS zeer positief wordt beoordeeld door haar klanten. Klanten hebben aangegeven Netlink/AXIANS te waarderen vanwege haar betrokkenheid en deskundigheid bij de uitvoering van networkingprojecten.
“Onze partners zijn essentieel voor ons succes, omdat zij ervoor zorgen dat onze klanten maximaal rendement kunnen halen uit onze oplossingen. Klanttevredenheid staat centraal in ons Channel Partner Program. Netlink/AXIANS heeft laten zien dat zij bijzonder gecommitteerd is aan haar klanten”, aldus Frank van Tulden, Directeur Channels bij Cisco. “Wij feliciteren Netlink/AXIANS dan ook graag met het behalen van deze prestatie.”
“Wij zijn zeer trots op deze erkenning vanuit de markt”, vertelt Willem Holterman, managing director bij Netlink/AXIANS. “Succes van een onderneming staat of valt met klanttevredenheid, en dit staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. Wij zijn blij dat onze gezamenlijke klanten onze kennis, mensen en service zo hoog waarderen.”