Aladdin Knowledge Systems (Nasdaq: ALDN), leverancier van beveiligingsoplossingen voor software en internet content, breidt zijn team in de Benelux uit met Spencer Hinzen. In zijn functie als Major Account Manager richt Hinzen zich op het verder uitbouwen van de positie van Aladdin binnen de beveiligingsmarkt.
Hinzen heeft al ruime ervaring opgedaan op het gebied van data security. Zo werkte hij voorheen als Strategic Account Manager bij Check Point waar hij verantwoordelijk was voor de ondersteuning van partners en eindgebruikers. Voor zijn overstap naar Aladdin werkte Hinzen als Regional Sales Manager bij BladeLogic.
Omdat Aladdin een indirect business model hanteert, zal Hinzen in zijn nieuwe functie nauw samenwerken met partners van Aladdin in de Benelux. Samen met hen onderhoudt hij contacten met zakelijke eindgebruikers van de productgroepen eSafe en eToken en werkt hij aan de uitbreiding van het klantenbestand.
Voor Hinzen biedt Aladdin zowel op het persoonlijke als op het professionele vlak voldoende uitdaging: “De hoge mate van kwaliteit, kennis en potentiële groei van de security-wereld spreekt mij enorm aan. Aladdin is een succesvolle en zeer deskundige organisatie. Ik zie veel mogelijkheden om de positie van het bedrijf verder te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de groei.”