SSA Global™ (NASDAQ: SSAG), een toonaangevende, wereldwijd opererende leverancier van bedrijfssoftware en -services, heeft de beschikbaarheid van SSA Marketing 7.0 bekendgemaakt. Dit is een suite van hoogstaande marketingapplicaties waarmee inbound en outbound marketinginitiatieven naadloos geïntegreerd kunnen worden.
SSA Marketing 7.0 is de eerste grote upgrade van SSA Customer Relationship Management (SSA CRM) sinds de overname eind 2005 van Epiphany, een vooraanstaande leverancier van CRM-oplossingen. De nieuwe applicatie bevat een groot aantal klantgerichte verbeteringen om de interactie met klanten over meerdere inbound- en outboundkanalen te optimaliseren.
De geavanceerdheid en het gebruikersgemak van SSA Marketing 7.0 zijn sterk verhoogd door de invoering van strategische verbeteringen in de volgende gebieden:
Strategie per klantsegment: Dankzij SSA Marketing 7.0 kan de marketing-afdeling de effectiviteit van campagnes optimaliseren door per klantsegment moderne real-time beslissingsstrategieën toe te passen. Bovendien kan de marketing-afdeling de resultaten van marketingcampagnes bewaken en verbeteren, daarbij gebruikmakend van de zgn. 'champion/challenger'-aanpak.
Geavanceerde real-time analyses: SSA Marketing 7.0 biedt klanten geavanceerde opties voor het verzamelen van gegevens en het nemen van beslissingen over meerdere tijdzones, marketingkanalen en klantsegmenten. Dit betekent dat marketinggegevens steeds real-time up to date kunnen worden gehouden.
Verbeterde gebruikersinterface: Met SSA Marketing 7.0 beschikken klanten over een verbeterde gebruikersinterface, waardoor het eenvoudiger is om de gegevens van afzonderlijke desktop-applicaties te importeren, alsmede campagnes te selecteren en de resultaten daarvan te rapporteren.
Integratie met statistische modellen: Dankzij SSA Marketing 7.0 kunnen ondernemingen gebruikmaken van bestaande analytische modellen voor een verdere verbetering van de campagneresultaten.
Verbeteringen van bedrijfsregels: SSA Marketing 7.0 voorziet in een snellere en efficiëntere vastlegging van bedrijfsregels. Dit omvat ook de invoering van nieuwe concepten voor een effectiever beheer van complexe, hiërarchische klantprofielen.
Prestatie- en schaalbaarheidsverbeteringen: Met SSA Marketing 7.0 kan de marketing-afdeling query's en campagnes snel uitvoeren, gegevens parallel inladen en datamart-gegevens effectief verdichten. Dit resulteert in betere prestaties en een grotere schaalbaarheid.
Nieuwe/verbeterde interface voor rapportages: SSA Marketing 7.0 biedt meer controle over de indeling en presentatie van rapportages en helpt het hoger management effectief rapporten te genereren.
”De ontwikkeling van SSA Marketing 7.0 is een belangrijke mijlpaal in onze CRM-strategie die ten doel heeft klanten te voorzien van de nieuwste applicatie voor marketingautomatisering,” zegt Cory A. Eaves, chief technology officer bij SSA Global. “Uit de eerste reacties van onze klanten blijkt dat de functionaliteit van SSA Marketing 7.0 precies aansluit op hun behoefte om de snelheid en effectiviteit van campagnes te verhogen, ten einde nieuwe inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te vergroten.”
Bij de ontwikkeling van SSA Marketing 7.0 is scherp gekeken naar de marketingbehoeften van bedrijven in verschillende strategische verticale branches, waaronder financiële dienstverlening, verzekeringen, telecommunicatie, detailhandel, amusement, reizen en vrijetijd, groothandel en productie.
SSA Customer Relationship Management (CRM), waarvan SSA Sales, SSA Service en SSA Marketing deel uitmaken, is als geen andere suite in staat om bedrijven te helpen maximale waarde te creëren uit hun klantrelaties. Dankzij SSA CRM kunnen bedrijven de omzet per gebruiker vergroten, klanten meer aan zich binden, de effectiviteit van cross-selling verhogen, de klanten betere services verlenen en de interacties met de klant over meerdere kanalen effectiever beheren.