Dataman Services, de servicetak van Dataman, is door Juniper Networks benoemd tot Juniper Networks Authorized Support Center (JNASC) voor de Benelux.
Dit houdt in dat Dataman Services nu zelf het hele 1e en 2e lijns supportproces voor de complete Juniper-productlijn kan invullen. Daarnaast stelt het Dataman in staat om support oplossingen op maat aan te bieden voor Juniper-producten en zo verder te gaan dan alleen hard- en software ondersteuning.
“De benoeming is een mooie beloning voor de investering van Dataman Services in het trainen en certificeren van onze engineers om aan de eisen van het JNASC-programma te voldoen”, zegt Duco Jaspars, Technical Director bij Dataman Services. “Voorheen waren onze klanten direct afhankelijk van de supportorganisatie van Juniper. Nu hebben ze contact met onze engineers die vertrouwd zijn met de netwerkomgeving van de klant. De status sluit bovendien naadloos aan bij het bereiken van de Juniper Elite-status voor Dataman waarvoor we op dit moment in de afrondende fase zijn.”
“Wij zijn blij met een partner als Dataman. Dataman heeft nu het gewenste kennisniveau en daarmee een sterke propositie naar de markt. De focus die Dataman op Juniper legt, is belangrijk voor ons en wij zijn dan ook verheugd om dat te kunnen waarderen met de JNASC-status”, aldus Paul de Goede, Channel Manager Juniper Benelux.