Via ditributeur Copaco lopen een drietal speciale WK-acties. Zowel Toshiba, Canon als Philips delen mooie prijzen uit aan de Copaco-resellers.
Toshiba geeft Oranje-cadeaus die bij elkaar gespard kunnen worden door de verkoop van verschillende merken notebooks. Op de Satallite en de Satellite Pro krijgen Copaco-resellers één punt, op de Protégé, Libretto, Qosmio en Tecra verdient u twee punten. Alle Toshiba-accessoires leveren één punt per duizend euro op. De punten kunnen worden ingewisseld tegen een oranjepakket (7), cadeaubonnen bij Intersport (10), wereldontvangers (14), beertenders van Krups (25), tafelvoetbalspelen (35) en projectoren (100). De actie loopt tot 30 april en in mei kunt u uw punten verzilveren.
Dankzij Canon en Copaco tapt u tijdens ht WK uw bier uit een ander vaatje. Letterlijk welteverstaan, want beide bedrijven geven 25 PerfectDraft thuistaps van Philips weg. Voor iedere 175 euro Canon-omzet bij Copaco Nederland ontvangt u een lot met een unieke code. Vul deze code in op deze website en u weet meteen of u de winnaar bent van één van de 25 thuistaps. U kunt uw code tot en met 9 juni 2006 invullen.
Ook Copaco en Philips hebben een WK-actie opgezet voor resellers. Bij aanschaf van Philips-monitoren kunt u van 1 maart tot en met 31 mei 2006 verschillende WK-cadeaus scoren. Bij elke 500 euro Philips-omzet ontvangt u een lotnummer. Met dit lotnummer maakt u tijdens de trekking op 1 juni 2006 kans op een tweedaags luxe toparrangement voor twee personen naar de wedstrijd Nederland – Ivoorkust op vrijdag 16 juni 2006 in Stuttgart. Uw eerste duizend euro Philips-omzet wordt beloond met een retro voetbaltas, een collectors item in jaren ’70-stijl. Daarnaast verloot Copaco elke week een officiële toernooivoetbal van Adidas onder de Philips kopende klanten uit de voorgaande week.
Copaco-resellers kunnen via de website van Copaco na inlog de WK-acties van Toshiba, Canon en Philips beter bekijken en kunnen ze ook zien hoe ver zij zijn met sparen voor de prachtige cadeaus.