Trinicom en het Duitse bedrijf Teleconnect & Service GmbH hebben een partnercontract getekend. Beide bedrijven verwachten elkaar in de toekomst goed aan te kunnen vullen. Teleconnect & Service is in de Duitse callcenterbranche actief als system integrator en systeemontwikkelaar. De overeenkomst is gesloten in het kader van Trinicom’s internationale expansiestrategie.
In 2005 is Trinicom begonnen aan uitbreiding in Europa, met de opening van kantoren in België, Duitsland en Engeland. De doelstelling om in 2008 Europees marktleider te worden op het gebied van eService software kan alleen worden gerealiseerd met een goed partnerkanaal. Deze overeenkomst met Teleconnect & Service is dan ook een belangrijke stap voorwaarts.
Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: “Wij zijn blij met de samenwerking in Duitsland met Teleconnect & Service GmbH. Voor succes in Duitsland zijn we aangewezen op vakkundige partners. In de callcenterwereld is Teleconnect & Service GmbH vooral actief als system integrator en systeemontwikkelaar. Zij hebben reeds vele jaren ervaring en hebben een prominente positie op de markt weten te bemachtigen.”
Beide partijen profiteren van het partnercontract. Wilhelm Peters, manager van Teleconnect & Service GmbH: “Trinicom biedt een unieke oplossing aan, die zich duidelijk onderscheidt van producten van andere aanbieders. Behalve traditioneel e-mail response management biedt Trinicom klanten de mogelijkheid om het aantal binnenkomende e-mails en telefoontjes aanzienlijk te reduceren en een klantcontacthistorie over alle kanalen op te bouwen.”