Roald Hulst treedt per 1 april aanstaande in dienst bij Telfort. Hij zal de functie van sales en marketing directeur op zich nemen.
In deze functie stuurt Hulst het team aan dat verantwoordelijk is voor zowel alle consumenten als zakelijke marketing- en sales-activiteiten. Hij volgt Robbert Ledeboer op, die het bedrijf na ruim zeven jaar gaat verlaten. Hiervoor was Hulst bijna drie jaar werkzaam als director ICC Foodservice bij Coca-Cola Enterprises in Nederland.
Roald Hulst: ‘Ik ben de hectische omgeving van fast moving consumer goods gewend en ik vind het juist daarom een uitdaging om over te stappen naar de dynamische wereld van de mobiele telefonie. In essentie gaat het altijd weer om mensen en merken. Telfort spreekt mij zeer aan gezien de vele interessante gebeurtenissen in het verleden en de kracht die dit merk altijd weer getoond heeft om er als winnaar uit te komen. Altijd denkend vanuit de klant, om deze te blijven verrassen, verleiden en te binden, is een waardevolle basis voor succes. Ik kijk er dan ook naar uit om deze enthousiaste sales- en marketingteams te mogen gaan aansturen.’
Stephanie Harmsen, algemeen directeur van Telfort: ‘Wij zijn verheugd dat Roald ons directie-team komt versterken. Met hem halen we een nieuwe kracht aan boord die met zijn jarenlange ervaring in de fast moving consumer markt met een frisse blik naar onze dynamische markt kijkt. Ook heeft hij ooit een eigen bedrijf gehad, dus dat sluit mooi aan bij onze ondernemersmentaliteit.’