Toshiba Information Systems Benelux wil graag samen met resellers de MKB-markt veroveren. Daarom zal Toshiba in drie dagen tijd – 7, 8 en 9 maart – al zijn Nederlandse VIP-resellers 'overvallen' met een bliksembezoek om de onderlinge relatie verder te verdiepen.
Om het mogelijk te maken dat iedereen daadwerkelijk in drie dagen tijd bezocht kan worden, stelt Toshiba gelegenheidsduo’s samen. Deze duo’s bestaan uit accountmanagers, productmanagers en zelfs de general manager, in combinatie met collega’s van de afdelingen verkoop binnendienst, marketing, operations en service & support. Zowel de reseller als de teams krijgen op deze manier de gelegenheid om bekende en nieuwe gezichten te ontmoeten.
Tijdens deze actie krijgen de resellers de kans om hun ervaringen met Toshiba ook eens met ‘iemand anders’ te delen en de relatie vanuit een andere invalshoek te bekijken. Daarnaast zal Toshiba een kleine voorlichtingssessie houden over speciale tools voor het MKB, zoals Next Business Day on Site support, nieuwe marketingtools, producten die binnenkort beschikbaar komen en het EasyGuard- concept voor notebook pc’s.
Tenslotte zullen de Toshiba-duo’s de aftrap doen voor een WK 2006-incentiveprogramma. Toshiba is de ‘officiële IT partner’ van de FIFA World Cup die dit jaar in Duitsland gehouden zal worden. Toshiba heeft een groot aantal arrangementen, waaronder een bezoek aan diverse wedstrijden van Oranje, voor dit voetbaltoernooi gereserveerd voor een incentiveprogramma voor de resellers.