Mindjet, leverancier van software voor het visualiseren, beheren en delen van informatie, heeft Peter Richardson aangesteld als strategic salesmanager voor EMEA. Richardson gaat zich vooral bezighouden met het ontwikkelen van strategische allianties met belangrijke enterprise outsourcers, consultants en system integrators.
Hiervoor was Richardson werkzaam in een vergelijkbare functie bij onder andere Symantec en Compaq. Hij was verantwoordelijk voor diverse allianties waaronder die met Hewlett Packard, EDS en Accenture. Daarvoor werkte hij als salesmanager bij de Britse vestiging van Digital.
‘Mindjet MindManager is een krachtige tool voor onder meer het delen en beheren van informatie, presenteren en planning,’ aldus Richardson. ‘Dit, gecombineerd met de naadloze integratie met andere management tools zoals van Microsoft, maakt MindManager een interessante propositie voor solution providers.’
Michael Louis, general manager en executive vice president EMEA van Mindjet: ‘Mindjet groeit internationaal erg snel op het moment en ervaren professionals zoals Peter tonen steeds vaker interesse. Zijn vermogen belangrijke allianties te sluiten en deze relaties te onderhouden is voor ons van groot belang om de wereldwijde groei verder uit te bouwen.’