Voor de twaalfde keer organiseerde Tech Data zijn jaarlijkse partnerevent, dat grootser was opgezet dan voorgaande jaren. Ruim 2000 bezoekers lieten zich zien.
‘Het was een geslaagd evenement’, meldt channel marketing manager Ronald Schapendonk. ‘We horen alleen positieve geluiden.’ Tech Data pakte het dit jaar groter aan dan voorgaande jaren. ‘Onze beursoppervlakte is toegenomen met 30 procent.’ Op de vraag waarom de distributeur een groter evenement heeft georganiseerd, antwoordt Schapendonk: ‘We kregen meer vraag vanuit de markt. Leveranciers en resellers hebben duidelijk behoefte aan dit soort evenementen.’ Ruim zestig leveranciers meldden zich aan voor een stand op het partnerevent. ‘Het gaat om de interactie tussen leverancier en resellers op een zo prettig mogelijke manier te organiseren’, legt Schapendonk uit. ‘Daarom kozen we ook voor vier centrale paviljoens met daaromheen de stands. Zo geven we resellers en leveranciers de kans om op een ontspannen manier nieuwe producten en diensten te bespreken.’