StreamServe, leverancier van enterprise document presentment (EDP), heeft Harold van der Horst aangesteld als marketingmanager.
Harold van der Horst wordt verantwoordelijk voor het uitbreiden van de marketingactiviteiten in de Benelux en het verder vormgeven van de onlangs vernieuwde StreamServe-positionering. Van der Horst volgt Jean Paul Schriek op die bij StreamServe Corporation de functie van productmanager manufacturing solutions zal vervullen.
Van der Horst heeft 17 jaar ervaring opgebouwd in de IT-industrie. Voor zijn aantreden bij StreamServe was hij partner in Market Discovery en Sales Discovery; twee organisaties gespecialiseerd in lead-generatie en new business in de zakelijke markt. Voor deze periode bekleedde hij diverse (internationale) sales- en marketingfuncties bij onder meer Compaq Computer en Digital Equipment.
Van der Horst over zijn nieuwe stap: ‘StreamServe behoort tot de top van snelst groeiende technologiebedrijven in Europa en is bovendien marktleider in de Enterprise Document Presentment-markt, een markt met een enorm groeipotentieel. StreamServe is een typisch voorbeeld van een organisatie met een hoogwaardige technologie en een unieke propositie, waarbij juist op het gebied van marketing veel kansen liggen. In combinatie met het groeipotentieel, de prachtige klantennamen, de partners en het StreamServe-team, zie ik volop mogelijkheden.’
Max Marinissen, general manager van StreamServe Benelux: ‘Het is een uitdaging onze EDP-oplossingen gericht bij onze voornaamste doelgroepen onder de aandacht te brengen, zoals de financiële dienstverlening, productie-bedrijven, telecom, utilities, retail en de sectoren transport en logistiek. Alhoewel we voor meer dan 450 Nederlandse bedrijven een onmisbare schakel zijn in hun communicatieproces, zijn we toch relatief onbekend. Harold van der Horst brengt met zijn kennis en ervaring precies datgene in wat wij nodig hebben.’
Harold van der Horst werkt in zijn nieuwe functie nauw samen met John Rueter, VP global marketing.