Plasmon, leverancier van professionele storage-systemen, annonceert het Raidtec Solution-serviceprogramma. Dat houdt in dat alle producten in de Raidtec Solutions-reeks in het eerste jaar gratis on site service krijgen.
Gebruikers in Europa krijgen daarop automatisch recht zodra zij hun nieuwe Raidtec-apparatuur bij Plasmon registreren. De nieuwe gratis dienstverlening is onderdeel van Plasmon’s Service Direct dienstverlening.
De producten van Raidtec Solutions hebben een garantietermijn van drie jaar. In die periode hebben gebruikers toegang tot on line en telefonische ondersteuning. In het eerste jaar is er het recht op on site ondersteuning met een responstijd van maximaal drie werkdagen. Indien nodig kan de ondersteuning worden uitgebreid met Service Level Agreements (SLA’s) gebaseerd op Plasmon’s Service Direct 24×7, Same Business Day (SBD) of Next Business Day (NBD), waardoor een aanzienlijke flexibiliteit wordt geboden.
‘Plasmon heeft gekozen voor Kodak Service en Support om de Service Direct aanbieding in te vullen,’ zegt Paul Devine, director of sales Raidtec Solutions bij Plasmon. ‘Kodak is een grote en zeer ervaren supportorganisatie met hoogopgeleide, SNIA-gecertificeerde technici. De combinatie van Plasmon’s kwaliteit en de ervaring en infrastructuur van Kodak waarborgen een langdurige tevredenheid bij de gebruikers van Raidtec RAID-systemen.’
De producten waarvoor het gratis on site serviceprogramma geldt zijn de Raidtec FS3102, Raidtec CS3102 en SNAZ S4/S8. De service ‘aan huis’ beperkt zich tot bepaalde gebieden in EMEA.