Logix Nederland introduceert 'Club Advantage'. Dit programma formaliseert de toegevoegde waarde van Logix naar resellers op het gebied van communicatie, marketing en motivatie.
Binnen de drie benoemde vlakken zal Logix haar partners zoveel mogelijk ondersteunen met als doel gezamelijk meer en nieuwe business te genereren. Zo zal Logix op communicatie gebied middels haar maandelijkse Fl@sh eNews de partners voorzien van het laatste nieuws, promoties, evenementen en seminars en sales en marketing materialen. Op het gebied van marketing worden er onder meer co-financiering en resources beschikbaar gesteld voor de ontwikkeling van mailings, seminars en diverse andere lead-genererende activiteiten zoals bijvoorbeeld telemarketing. Op het motivatie vlak biedt Logix haar partners de mogelijkheid om zogenoemde Logix ‘ePoints’ te sparen voor cadeaux, services, marketing acties of geld op basis van gerealiseerde omzet.
‘Met ons Club Advantage programma geven we onze resellers nog meer mogelijkheden om meer business te genereren en er ook nog meer aan over te houden,’ aldus Piet Zwaan, general manager van Logix Nederland.