Casema nam onlangs een ultramodern informatiesysteem in gebruik, maar de implementatie van het systeem bleek helaas niet geheel onvrij van kinderziektes.
Het bedrijf laat weten dat hierdoor zo'n tienduizend klanten niet de dienstverlening ontvingen waar zij recht op hadden. Om het ongemak van deze mensen te verzachten, hoeven zij in de dure maand december niet te betalen voor hun CATV-abonnement, laat Casema in een persbericht weten.
Casema heeft de afgelopen jaren gewerkt aan de verbetering van haar dienstverlening. Het heeft de helpdesk weer in huis gehaald en het aantal medewerkers van deze afdeling flink uitgebreid. Daarnaast werden de openingsuren aangepast. Als laatste stap in het verbeteringsproces implementeerde het bedrijf een modern klantensysteem. Helaas niet zonder problemen. Jos Molenkamp, algemeen directeur van Casema, verwacht dat de problemen met het nieuwe systeem uiterlijk eind september opgelost zijn. De dienstverlening moet ruim voor die tijd weer op het normale peil zijn.
Casema pretendeert ook digitale telefonie te leveren in het verzorgingsgebied Nieuwerkerk ad IJssel maar heeft zijn voice respons menu in hun betaal 0900 nummer nog steeds niet aangepast dit is nu al de 2e keer dat ik struikel binnen een paar maanden.
Eerst je telefoonrekening 2 a 3 minuten opkrikken daarna afhaken.
Terwijl Casema je brievenbus plat bombardeert met reclame over o.a. digitale telefonie.
Wil ik deze dienst nu nog wel van Casema?
tja en als je eenmaal afspraak hebt gemaakt, komen ze niet opdagen en dit tot 3x toe.
goedemorgen,5/9 monteur van casema.17/9 activatiecode pas binnen,kan hier niks mee want wordt niet op de site van casema geaccepteerd.13/9 kan niet meer bellen en niet meer faxen.Bellen naar casema kan ik ook niet meer,ja met mijn prepaid mobiel kosten ????mailen leverd totaal niks op wordt niet eens op gereageerd.Hoe laat casema zijn klanten in de kou staan.
Is hier nu werkelijk niks aan te doen,ben niet de enige in mijn woonplaats.
HELLLLLUP!!!!
Krijg geen contact met Casema……
Ik ben buiten adem, zwaar gefrustreerd en weet het niet meer. Problemen inmiddels met, natuurlijk Casema, maar nu ook met KPN. Casema niet bereikbaar, wachtwoord acceptatie om via Internet contact te krijgen is er niet, schrijven naar Postbusnummer haalt niets uit. Heb nu dubbele abonnementen, automatische incasso’s???
O ja, had net iemad van Casema aan de lijn via de storingsmelder die adviseerde om het 0900 nummer te bellen. Toen ik naar haar naam vroeg kreeg ik deze niet eens.
Iemand een idee wat ik nu moet doen.
Laat maar weten.
Ja klopt, geen casema e-mailadres denkt u nu. Inkoppertje: DEZE WERKT NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komt allemaal naadloos voor elkaar: zodra de keuzemogelijk gaat ontstaan om je TV aanbod en je email ergens anders vandaan te halen gaan mensen massaal afhaken, wat ik je brom.
Casema: bij de les blijven, want jullie glijden eruit met je rommelige produkten, monopolistisch prijzen en volmaakt onbereikbaar zijn.
ForRos: 19 May 2007 | 12:51 am
Simpel RTV Abo online aangevraagd.
Na 4 dagen keurige brief, met ingangsdatum Abo de volgende dag.
Volgende dag: Geen TV-signaal.
Gebeld; keurig tewoordgestaan door vriendelijke medewerker, met belofte binnen uiterlijk 24 uur over TV-signaal te kunnen beschikken.
Na 24 uur: Geen TV-signaal.
Nog eens 24 uur gewacht; resultaat: Geen TV-signaal.
Gebeld; keurig tewoordgestaan door vriendelijke medewerkster, met belofte uiterlijk nog dezelfde avond over TV-signaal te kunnen beschikken; verder mededeling, dat spoedopdracht al sind 2 dagen loopt.
Des avonds circa 21:30 weer gebeld; tewoordgestaan door enigszins chagrijnige medewerker, met de uitspraak dat het nog geen tien uur was, aannemers tot 22:00 uur rondreden, het nog in orde zou kunnen komen, ik anders de volgende dag nog eens zou kunnen bellen, en anders zou het ook wel eens maandag kunnen worden.
Op mijn vraag naar het directe telefoon-# van de aannemer de mededeling, dat hij dit niet kon doorgeven.
(Het verbaast mij trouwens, dat mijn eerste 2 telefoontjes naar de klanten-‘service’ wel online geregistreerd staan, terwijl dat derde telefoontje niet eens de moeite van registratie waard was; dit kan men als klant online zelf checken.)
Maandag? Dus nog een heel weekend zonder TV-signaal?
Service? Het lijkt mij, dat Casema over slechte managers beschikt; er zit geen smooth flow in de communicatielijnen.
Men kan niet van medewerkers verwachten, optimaal te functioneren, als de managers de tent (i.e., operating divisions) niet goed hebben opgezet.
Outsourcing van aansluitingen etc.? Prima! Maar dan moeten de opdrachten wel naar de aannemers doorgecommuniceerd worden.
(Even ter info: Wij wonen niet op het platteland, maar in een grote stad.) 😉
ForRos: 20 May 2007 | 4:10 pm
Onnodig zeker, te vermelden, dat wij dus nog steeds geen RTV-signaal hebben!
Iemand zei tegen mij, dat dit soort gedrag in het bedrijfsleven niet getolereerd zou mogen worden.
Remedie: Alle klachten van zo veel mogelijk klanten verzamelen, en dan juridische actie, met smaartegeld eisen??
ForRos: 21 May 2007 | 6:31 pm
Even ter zijde: Nog steeds geen signaal!!