Western Digital organiseert de WD Partner Experience, een geheel nieuwe campagne voor kanaalpartners.
Het initiatief, dat loopt van 4 juli tot 30 september 2005, is ontwikkeld om trouwe partners te belonen voor de verkoop van de ’coole, snelle en stille’ hard drives van Western Digital. Door deel te nemen aan de WD Partner Experience, maken partners kans op een avontuurlijke sneeuwreis naar het Finse deel van Lapland.
Western Digital geeft geregistreerde partners punten in de vorm van ijsblokjes voor de verkoop van WD SATA, WD Raptor en WD Caviar SE16 hard disks. Daarbij krijgt de partner meer punten voor de verkoop van producten met een hogere capaciteit. Naast de hoofdprijs komen partners gedurende de zomerperiode ook in aanmerking voor verschillende premiums, bijvoorbeeld in de vorm van reischeques. De partner met de meeste ijsblokjes wint de geheel verzorgde reis naar Finland, inclusief sneeuwscootertocht, diner in een iglo-restaurant en tocht naar de poolcirkel.
Voor meer informatie over de WD Experience: www.wd-promotion.com/lapland.