Triple P heeft Ton Schoonderbeek als directeur van Triple P/Media aangetrokken.
Voor zijn aanstelling bij Triple P was Schoonderbeek onder andere principal consultant bij Quint, chief information officer Europe bij Wolters Kluwer en IT-directeur bij Interactive Media. Khaleghi Yazdi, directeur van Triple P, hierover: ‘Ton Schoonderbeek is een zeer ervaren man die naast kennis ook een groot netwerk meebrengt. Wij zien hem dan ook als een belangrijke versterking, zowel van de directie als ook van onze verkoopactiviteiten in de mediabranche.’
Stagnerende en teruglopende oplages zetten de resultaten onder grote druk. Veel uitgeverijen zoeken dan ook naarstig naar alternatieve publicatievormen. Multi-channel publishing staat daarom hoog op de agenda bij veel media-bedrijven. De traditionele splitsing tussen het uitgeven via gedrukte media en het uitgeven via de digitale media, wat naast internet ook radio en tv gaat omvaten, zal dan ook steeds meer vervagen. Ton Schoonderbeek over zijn nieuwe werkomgeving: ‘Triple P is een bedrijf waar ik diepgaande publishing kennis aantrof, gecombineerd met beheer- en outsourcing proposities voor ICT infrastructuren. Dit is een ijzersterke formule die juist bij uitgeverijen een wezenlijke behoefte invult.’