DoubleClick, leverancier van marketing instrumenten voor advertentie bureaus, direct marketeers en web publishers, gaat een lokaal partnership aan met DQ&A Digitale Marketing Services.
DQ&A is gespecialiseerd in het verlenen van hoge kwaliteit management services aan de Benelux markt. Het bedrijf is een reseller en gelicentieerd gebruiker van de DART for publishers (DFP) en DART for advertisers (DFA) advertentie managementsystemen van DoubleClick. De nieuwe overeenkomst biedt DoubleClick de mogelijkheid om, met behulp van het team van DQ&A, haar klanten in de Benelux beter te kunnen bedienen. DQ&A beschikt over een zeer uitgebreide en volledige kennis van de lokale markt.
De DART for publishers en DART for advertisers services zijn onderdeel van DoubleClick’s DART ad management suite, dat samen met DART Enterprise ad serving software, de MediaVisor media planning tool en DART Motif, uitvoerige marketing oplossingen biedt voor meer dan 1.000 klanten wereldwijd.
'Met de combinatie van advertentie management services inherent in DoubleClick’s DFP en DFA systemen en onze uitvoerige kennis van, en ervaring in de Benelux markt, zijn we nu in staat om onze klant een online campagne fulfilment kunnen bieden,'zegt Heleen van Oord, medeoprichter en mede-eigenaar van DQ&A Digital Marketing Services. 'Onze service wordt gekenmerkt door professionaliteit, snelheid en flexibiliteit binnen een zeer sterk
partnership.'
'Het partnership met DQ&A betekent voor ons, dat de activiteiten in de Benelux vanaf nu zullen worden ondersteund door een lokale partner die kennis van zaken heeft. DQ&A beschikt over de ervaring en de kunde om onze klanten in de Benelux zo optimaal mogelijk te bedienen,' zegt Ben Regensburger, Managing Director, DoubleClick TechSolutions, EMEA.
DQ&A heeft samen met DoubleClick de Spin Awards Day en de Award Night gesponsord, dat plaats zal vinden op 7 april in het INIT Gebouw in Amsterdam. Dit is de eerste activiteit die voortvloeit uit het nieuwe partnership tussen de twee bedrijven.