Walter Dornstedt vertrekt per 1 maart 2005 bij Mmore International. Na tweeënhalf jaar zal Dornstedt werkzaam zijn als European retail sales manager voor Kensington.
Walter Dornstedt: ‘De afgelopen jaren heb ik, in nauwe samenwerking met Gerben Borsje, Mmore in Europa naar een ander niveau gebracht. Dichter bij de doelgroep dan elk ander mediamerk; veel dichter betrokken bij de interesses van de zich jong voelende consument. Hoogtepunten daarin waren ongetwijfeld de samenwerking met Tiesto en het binnenhalen van de Retail Vision Europe Award. Mmore is een prachtig merk met een ijzersterke positie in de markt, en ik voel me er erg mee verbonden en ben dankbaar er een wezenlijke bijdrage aan te hebben mogen leveren. Maar de verleiding nieuwe dingen op te starten heeft het uiteindelijk toch gewonnen van de gehechtheid.’
Gerben Borsje, managing director van Mmore International, betreurt het vertrek van Dornstedt: ‘Ik ben trots op de manier waarop Mmore zich in de afgelopen periode van de concurrentie heeft onderscheiden. Het merk staat als een huis. En de verkoopresultaten en aanwezigheid in Europa spreken voor zich. Walter heeft in dat alles een vitale rol gespeeld. Hoewel ik zijn vertrek betreur begrijp ik van harte dat hij nu kiest voor een nieuwe uitdaging. Ook omdat Mmore zich nu meer naar een consolidatie gaat richten en opneembare cd’s en dvd’s meer en meer een commodity product worden. Ik wens hem alle succes!’