Mobiele dienstverlener Emexus heeft per 1 februari Louise Hilhorst aangesteld als marketing manager.
Met de aanstelling van Hilhorst wil Emexus zijn internationale aspiraties ook op marketinggebied verwezenlijken. Met de opening van het kantoor in Maleisië, eind 2004, en gezien de verwachte groei in het internationale SMS en ‘beyond SMS’-verkeer, wil Emexus zich meer profileren in de internationale (mobile) media.
Naast het vergroten van de internationale naamsbekendheid, houdt Hilhorst ook de ontwikkelingen in de Nederlandse markt in het oog. ‘Mobile Marketing, Mobile Entertainment, Mobile Internet en de Customized Solutions blijven speerpunten voor Emexus. Veel bedrijven moeten hun mobiele mogelijkheden nog ontdekken, maar als ze dat doen zijn de voordelen eindeloos.’
Hilhorst was na het behalen van haar bul Toegepaste Communicatiewetenschap met master in marketingcommunicatie, twee jaar werkzaam als marketing project manager bij de wholesale tak van ABN AMRO. ‘Bij ABN AMRO heb ik al veel ervaring opgedaan met het internationaal in de markt zetten van innovatieve producten. Dit wil ik in de mobiele branche met succes voortzetten,’ aldus de marketing manager.