Mmore, aanbieder van cd en dvd recordables, en Dexxon Datamedia zijn een samenwerking gestart. De kracht van het merk Mmore wordt zodoende op natuurlijke wijze gekoppeld aan de expertise van Dexxon op gebied van distributie.
‘Dexxon heeft zich in de afgelopen periode steeds duidelijker geprofileerd als de distributeur op gebied van data-media,’ meent Rolf Liefbroer, salesmanager Benelux van Mmore. ‘Mmore is al sinds jaren een van de marktleiders, en met Dexxon als partner zal die positie nog steviger worden. Zonder overdrijven kan gesteld worden dat Mmore sinds haar oprichting in 1997 inmiddels een echt huis-tuin-en-keuken merk is geworden. Een echt Hollands merk ook dat prima past bij de nationale hobby van het kopiëren van muziek en films. Om nog meer eindgebruikers te bereiken en de distributie nu nog verder te verbreden is de samenwerking met een specialist dan onvermijdelijk. Dexxon is zo’n specialist.’
Ook Leon Rijnbeek, algemeen directeur van Dexxon, is overtuigd van het succes van de nieuwe samenwerking. ‘Bij Dexxon staan kwaliteit en service hoog in het vaandel. We denken in totale oplossingen en in het totaal servicen van onze klanten. De keuze voor Mmore sluit perfect aan bij onze focus op groei. Het is een merk met een ijzersterk imago bij de eindgebruiker. Topkwaliteit tegen een scherpe prijs. En volledig in touch met de doelgroep. Kortom een logische keuze en een uitstekende aanvulling op ons totale productaanbod. We zijn dan ook zeer optimistisch over deze nieuwe samenwerking.’