SAP Nederland heeft voor de achtste keer de SAP-partnerawards uitgereikt en Perfect for People heeft de award voor 'Hoogste Score Klanttevredenheid' gewonnen. Deze onderscheidingen worden jaarlijks uitgereikt aan partners die zich op diverse gebieden hebben onderscheiden.
Perfect for People scoort hoog op alle vijftien aspecten van de beoordeling, zoals ’algemene tevredenheid’ en ’het aanbevelen van de SAP-partner bij relaties’. De uitkomsten komen uit een onafhankelijk onderzoek van Heliview naar de tevredenheid over SAP-partners bij gezamenlijke klanten. De drie voorgaande jaren won Perfect for People de award voor Certificeringen.
‘De relatie met onze partners is voor ons uitermate belangrijk,’ zegt Lisethe van der Doelen, director marketing en alliances van SAP Nederland. ‘Samen met onze partners zorgen we dat SAP-oplossingen bijdragen aan het succes van onze gezamenlijke klanten. Dat succes is mogelijk doordat onze partners voortdurend aandacht besteden aan innovatieve oplossingen, klanttevredenheid, total cost of ownership (TCO) en het opleiden en certificeren van hun medewerkers. Deze jaarlijkse awards zijn een blijk van waardering voor de inzet van onze partners op deze gebieden.’
‘Het allerbelangrijkste is dat onze klanten tevreden zijn over de dienstverlening van Perfect for People,’ zegt Peter van Maurik, general manager van Perfect for People. ‘We hebben de afgelopen tijd veel inspanningen verricht om de klanttevredenheid te optimaliseren. Dat dit zijn vruchten heeft afgeworpen, blijkt nu met het winnen van deze award. Wij zijn daar dan ook erg trots op. We zullen doorgaan met het streven naar een perfecte dienstverlening aan onze klanten en bedanken hen voor het in ons gestelde vertrouwen.’