Micro Strategy, Amerikaanse leverancier van Business Intelligence software, wil de marktleider worden in de Benelux.
De Amerikaanse leverancier van business intelligence-producten (bi) verwacht met Michel Haagmans als country manager Benelux, Carlos Verheije en Remco van Malten als account executives Nederland en Eddy Conjaerts voor België en Luxemburg haar positie in de snelgroeiende Beneluxmarkt te versterken.
“De Benelux-markt heeft een bijzonder groot bi-potentieel. Maar in vergelijking met de ons omringende landen hebben we deze markt niet voldoende ontsloten. Het was nodig om onze focus op de markt te herdefiniëren. Customer service en partnerships zijn daarin sleutelbegrippen. Met dit nieuwe team, een hernieuwde focus op de markt en een sterk productaanbod zijn we ervan overtuigd dat we snel tot de belangrijkste bi-spelers op deze markt gaan behoren”, zegt country manager Michel Haagmans.
MicroStrategy levert zijn technologie aan verschillende marktsegmenten zoals detailhandel, telecom, financiële dienstenverlenende ondernemingen, bedrijven uit de gezondheidszorg, de farmaceutische industrie, productie en de overheid.