Door veel IBM-software te verkopen kunnen resellers van ETC Pluz kans maken op kaarten voor de Winter-Efteling.
ETC Pluz is voor de tweede helft van dit jaar een actie gestart met IBM
Software waarmee resellers kans maken op kaarten voor de Winter-Efteling op 18 december. De actie is erop gericht de medewerkers bij de resellers te stimuleren meer IBM software oplossingen te verkopen en te implementeren in het MKB segment.
Als een reseller tijdens de tweede helft van dit jaar voor 50.000 Euro IBM
Software in het MKB segment inkoopt of, wanneer het om een grote reseller gaat, zijn individueel gestelde target haalt, ontvangt hij 8 toegangskaarten voor de Winter-Efteling. De collega’s bij de reseller kunnen dan samen met hun team of met hun familie op 18 december de hele dag de bijzondere Winter-Efteling bezoeken. De Fata Morgana attractie is die dag de exclusieve uitvalsbasis van de ETC Pluz resellers van waaruit zij de diverse attracties kunnen bezoeken. In de Fata Morgana kunnen zij dan terecht voor de nodige versnaperingen.
De inkoop die de reseller vanaf 1 juni jl. al gedaan heeft met IBM Software
in het MKB segment telt al mee voor deze actie. De actie eindigt op 18
december.